Overslaan en naar de inhoud gaan
  • Inloggen

Zoekveld

  • Home
  • Makers
  • Archief
  • Zoeken
Stadslog logo

Rotterdam

Over Stadslog


Online de boeiendste ogen, oren en hersens van de stad bundelen. Zodat Rotterdammers, thuis en over de hele wereld, 24/7 kunnen genieten van eigenzinnige en messcherpe bijdragen over hun geliefde 010. Dát is het idee.

Lees verder

Meest gelezen

Rotterdam, de stad van Tom Poes
Gastbijdrage
Humorworkshop
De 'Kerk'
Giovani Ipcedencia, participatiemakelaar
Stadsiconen

Bestel 1000% Rotterdams


De werkelijkheid is vreemder, veelkleuriger, verwarrender en vermakelijker dan je ‘m zelf kunt bedenken. Maar wie gunt zichzelf nog de tijd en de rust om die werkelijkheid vast te leggen?

Bestel nu

Ook op Stadslog

Van de hemel in De Kuip naar de hel van Sittard
Vanuit de Kuip
'Opgroeiende meisjes moeten in deze tijd dezelfde dromen kunnen waarmaken als de jongens'
Nieuws
Wil je naar het museum zonder dat het saai is?
Nieuws

Steun Stadslog


Stichting Stadslog Rotterdam wil het eigenzinnige, journalistieke geluid van Rotterdammers die op persoonlijke wijze berichten over hun stad een permanente plek geven in de publieke opinie. Daarvoor zijn geen winsten of ‘targets’ nodig, maar wel een fatsoenlijke kasstroom om auteurs, hosting, redactionele en organisatorische activiteiten te kunnen bekostigen. Wilt u ons daarbij steunen?

Doneer nu

Tweets by stadslog010

Artikelen van deze auteur

Een Rotterdamse depressie
Geen blad / mond
Met name met namen (3)
Geen blad / mond
Met name met namen (2)
Geen blad / mond
Met name met namen (1)
Geen blad / mond
Rotterdommers
Geen blad / mond
Rollator City
Geen blad / mond

Pagina's

  • 1
  • 2
  • volgende ›
  • laatste »

afbeelding van Maurice L. van Gijzelen

Maurice L. van Gijzelen heeft al sinds zijn geboorte in 1964 een extreme vorm van reclame allergie. Dat klinkt lastig. En dat is het ook. De symptomen: (A) anafylactische shock reacties bij het lezen, zien en horen van iedere vorm van (b)advertising, (B) een irritant zoemend geluid in zijn binnenoor ten gevolge van zijn constant in hoogste staat van paraatheid verkerende bullshit-alarm en (C) een schizofrene dosis scepsis tegenover iedereen in de reclame-industrie. Het mag dan ook niet verwonderlijk zijn dat Maurice zelf aan de wieg staat en heeft gestaan van vele ge- en mislukte reclamecampagnes. Met als voorlopige hoogtepunt de multi-bekroonde “Fuck you in the ass”-commercial voor Soesman Language training.

  • Colofon
  • Over Stadslog
  • Meedoen

Blijf op de hoogte

Twitter Facebook

Stadslog logo